SHout






Selasa, 22 Januari 2013

Masihkah ada peminat?

Assalamualaikum...

Rasanya dh lama Qaseh tak update entri novel kan...mesti ramai yg rindu...Masih ada yg rindu ke? Silap2 dah x de peminat dah...bkn malas nk menulis...tp sebenarnya Qaseh kehilangan pendrive yg ada manuskrip penuh novel SAD...sedih sgt2...mmg ada niat nk buat lain...tp kekangan masa...dgn bawak budak dlm perut...kuliah...kerja...then...bila masa nak menaip...

Bila tgk manuskrip kwn2 yg dh ada di pasaran terdetik dlm hati, bila novel aku pun nk kluar???

Bila tgk novel kwn2 ada yg dah dijadikan drama dan difilemkan...rasa bangga sgt2. Mereka akan jadi sumber inspirasi Qaseh...insyallah, tidak lama lagi Qaseh akan mula menulis semula...apabila segala-galanya stabil semula...

Sekarang ni, Qaseh tgh menunggu hari utk melahirkan je...doakan segalanya2 berjln lancar yer...tak sbar rasanya nak melahirkan...

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 ulasan:

Eza Faezah berkata...

Selamat kembali Qaseh. Alhamdulillah, nak deliver baby dah. Semoga dipermudahkan urusan.. :)

Alif Ismail berkata...

teruskan cita2 qaseh...insyaallah ade je peminat yg setia menanti...

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail