SHout






Selasa, 6 November 2012

Isu Mas Kahwin

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Hafiz : Saya nak bagi RM6,000 untuk mas kahwin awak.

Putri : RM6, 000??? Semurah itukah saya???

Hafiz : errrmmm...ok...rm10 ribu

Putri : Kalau RM10 ribu....rantai leher saya pom RM10 ribu...kiranya saya ini hanya seperti rantai leher??
         Yang akan awak hancurkan bentuknya dan buat lain apabila puas dengan bentuk yg lama??
Hafiz : Ok..!!....RM20 ribu

Putri : Kereta VIVA saya berharga RM40 ribu....bermakna saya lebih murah dari kereta VIVA disisi awak

Hafiz : Ok...RM50 ribu!

Putri : Adakah itu harga saya??? Bangunan KLCC tu pun berharga jutaan ringgit...

Hafiz : Ok...baiklah....awak letaklah sendiri berapa harga awak...saya akan bayar!

Putri : ...diri saya TERLALU mahal.....sehingga awak tak dapat nak BELI....cukuplah awak bagi RM100
          ringgit sahaja....bukan kerana harga saya....tapi kerana perintah Agama yg mewajibkan mas kahwin...

Tiada ulasan:

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail