SHout






Khamis, 1 November 2012

Rakyat Malaysia - Tiada Tatasusila

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Kenapa?
Sebab terkena batang hidung sendiri...
Bila naik Putra LRT x der pown sorang nak bagi tempat duduk kat Qaseh.
Memang betul iklan dalam televisyen tu...
Ingatkan x betul...
Bayangkanlah, dah lah Qaseh bwk beg berat..
Bukan nak mengharap pun..
Tapi boleh tgk dari eksperi wajah yang diorang tak kisah...
Tengok2 Qaseh pastu wat tak tau je...
Agaknya dia ingat dalam perut Qaseh ni bantal agaknya...
Dah lah lelaki...
Kudarat awak tu lebih lagi dari saya ni..
Haish...sedih...
Itu cerita minggu lepas lah...
 
Ini cerita pagi tadi...
Qaseh bila bawa kereta tak pernah tekan hon...
Serius...
Sejak bawak kerata sekali pun tak pernah guna hon..
Wpun sakit hati dgn sikap setengah2 pemandu...
Tapi nampaknya ada yang naik minyak bila Qashe baik...
Kita dah bagi jalan kat orang depan yg nak masuk ke kanan...
Kira oklah sebab orang tu angkap tangan dan bagi signal...
Datang kereta dari belakang kereta tersebut terus himpit2 kereta Qaseh...
Amboi!!
Ini sudah lebih...
Qaseh tak bagi peluang pun dia masuk...
Sebab sakit hati..
Dgn x bagi signal..
Yg terkejutnya...
Dia makin himpit dan himpit Qaseh...
Mak ai...betul2 orang kaya...
Tak takut kereta rosak..
Taulah kereta Qaseh kereta buruk jer...
 
Tapi..
Kedua2 kejadian itu dilakukan oleh bangsa lain...
Nasib baik...
Klu bangsa sendiri tadi..
Memang rasa malu sangat2 lah kan...
Sebab macam tak belajar tatasusila pula...
Sabar je lah...

1 ulasan:

Noor berkata...

sabar jelah..mmg ada pon rakyat malaysia yg mcm tu.

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail