SHout






Sabtu, 13 Ogos 2011

Balik Kampung....Ooo....Balik Kampung...

Tak sabar rasanya nak balik kampung hari nie ...

Dah lama rasanya tak balik kampung ... sibuk ngan kejer ... ngan seminar ... g selatan ... g utara ... g pantai timur ... tapi tak jugak sampai kampung ... sibuk dengan kerja ahli lembaga koperasi yang entah di hargai ... entahkan tidak ... akhirnya ... gadaikan masa ... gadaikan hubungan keluarga ... ades ... sedih ngan hidup ni ... tapi tak per ... Qaseh balas dengan balik hari ni ... berbuka pose bersama adik beradik dan emak kesayangan ... rindu nak g ladang tebu ... makan tebu kat situ jugak ... rindu ulam2 rumah mak ... hah!!! leh makan nasi ulam yang Qaseh teringin tu ...tak sabar rasanya ... mak, tggu Qaseh sampai yer ... doakan Qaseh selamat pulang ... siyes tak sabar nak lalu sungai besar ... nak tgk sawah padi ... luas  mata memandang ... leh tgk bangau oh bangau ... nak g sungai mandi manda ... erk!!! alamak!!! bulan pose lah plak ... hehehe ... lupa ....tak per2 nak g tangkap ikan jer lah ... ikan sepat ke ... ikan haruan ke ... janji nak puaskan hati nie ... sebelum Qaseh balik ke KL nanti Qaseh kena minta maaf dengan mak ... sebab mungkin raya nie tak dapat balik kg ... dapat cuti 3 hari jer ... cuti dibekukan ... gara2 akta nak dilaksanakan ... insyallah klu ada rezeki sampailah Qaseh raya nanti ... leh wat sumer yg Qaseh nak wat sekali lagi ... yahoooo ... alhamdulillah ya allah, kau tunaikan hajat ku yg dah lama ku pendam ...
sumber : Google

1 ulasan:

Sopida Ida berkata...

assalamualaikum qaseh suci...~~cian r tk dpt balik kg...nt balik kg bergmbira la erk... :) cronok r... thanz follow ida...name qasehsuci nurasyikin tu ke?

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail