SHout






Rabu, 3 Ogos 2011

Romantiknya Lelaki tuh...Sukalah...Leh buat calon suami...!!!

Erk..marah lah lelaki2 kat luar tuh yang mana bila tgk isterinya menonton cerita drama kt tv jer mula nak membandingkan suaminya dengan sikap lelaki tu...

Romantiknya Haris (Kamal Adli) dalam cerita Ana Lulu kan...herm..kalu Qaseh diberi pilihan untuk memilih pasangan...Qaseh pown akan pilih lelaki yang macam Haris tu...

Sikapnya yg romantik...penyayang...caring...dan bersifat membela...
memang lah akan jadi idaman semua wanita...

Tapi...kita kena berpijak di bumi yang nyata kan...
Jodoh pertemuan...ajal maut ditangan tuhan...

Jika kita ditakdirkan berkahwin dengan seorg lelaki yang kita tak suka...bersikap bengis dan sebagainya...bersyukurlah..kerana sekurang-kurangnya kita masih dapat perhatian...kasih sayang...walaupun dia tak tunjukkannya...percayalah...

Seorang lelaki yang dinamakan suami sebenarnya mempunyai sifat2 yg menjadi idaman wanita...cuma susah untuk mereka luahkannya...

Jangan sangka mereka tak ucapkan bermakna mereka tak sayang...mereka tak tunjukkan bermakna mereka tak kasih...

Hanya wanita yang bergelar isteri sahaja akan tahu bahagia yang mereka cari ada pada suami mereka iaitu 'SYURGA'...biar derita di dunia...tapi bahagia di akhirat sana...insyallah...



1 ulasan:

alif ismail berkata...

Allah telah janjikan pasangan yang baik2 untuk org yang baik2....dan begitu jugalah sebaliknya..

sesungguhnya jodoh maut haya tuhan yang tentukan..

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail