SHout






Khamis, 21 Julai 2011

Naik FLIGHT??? Menggerunkan....!!!

Hye...sumer...

Wa...bestnya dapat balik rumah sendiri....walaupun x sebest duk kat hotel berstar2...hahaha


Citer Qaseh hari ni....baru balik dari kedah (Sg Petani + + Alor Setar)...Wala...heheh...korang mesti kata ades...Qaseh dah tak betul...heheh...

Actually nak berterima kasih sangat ngan negeri kedah...kenapa? Hehe...sebabnya, kerana Kedah lah Qaseh dapat naik flight...bukan KEDAH budak yang dalam cerita JUVANA tuh eh...

Untuk makluman korang suma, inilah pertama kali dalam hidup Qaseh sepanjang 26 tahun 1 bulan dan 9 hari dapat naik flight...Qaseh naik Firefly...best siot...

Ades...memula tuh gerun gak...mula2 dia nak naik...kapalterbang tuh sengget...pastu bergegar langgar awan hujan...nak tercabut jantung den...eh bukan...nak tercabut jantung chek ni<<<<<<<ikut gaya loghat org kedah!! haha tak bleh blah...

Tapi pastu seronok plak jadinya...bila nak turun tuh...diorg padam sume lampu dlm flight...jd bila tgk kat bwh...lawa kot!!! kalau waktu tu ada kamera akan ku rakam keindahan ciptaan Allah s.w.t itu...berwarna warni...lebih kurang mcm gmbr bwh nie...

Saat paling menggerunkan tiba...bila tayar flight tuh jejak je kat muka bumi...korg akan rasa jantung korg nk tercabut...hahaha....rasalah...korg mesti sukanya pastu...

So...next outstation Qaseh rasa nk naik flight lagi..nak merayu kat bos...boleh lah bos eh..eh...hehehe....

Next week Qaseh g kuantan plak...so...klu ada rezeki leh naik fght lagi...korg doa2kan ok...

3 ulasan:

Sofea Lang berkata...

best kan??
mula2 rs berdetup2..
tp pastu OK j.
rindu nak naik lg..
kenangan pergi dgn arwah abah.

:: Into The New World :: berkata...

mula-mula naik flight lepas SPM.
Pergi Indon. Ingat ayah main-main.
rupa-rupanya betul.
Dari K.trg ke KL, KL ke jakarta,
then balik KL pastu balik K.trg.
Mmg satu pengalaman baru.
Walopom mkanan giler mahal. Hhehe.

QasehSuci berkata...

hahaha...betul2x...best tak hingat...sampai termimpi2...heheh

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail