SHout






Sabtu, 30 Julai 2011

Segmen Ben Ashaari Dan Blogger

Hari nie abg beben kita wat segmen lagi...

Jom join...kalau nak join klik sini. Ok...Qaseh pown nak join jugak...

Selongkar punya selongkar...jumpa gambar nie jer....hehe...apa yg menarik pasal gmbr nie??? Ades...dak kecik nie susah betul nk pandang atas bila panggil...sekali tu, bila Qaseh panggil jer nama dia 'Ramadhan'...terus dia dongak ke atas...heheh

Kelebihan dak kecik nie ialah...dia lahir pada minggu pertama bulan ramadhan...Jadi, kitaorang sepakat bagi nama dia Ameer Ahmad Ramadhan....

So, sempena bulan ramadhan akan datang nie, dia akan berumur 1 tahun...So, Qaseh nak ucapkan selamat hari jadi pada dia...heheh...sweetkan....muaaahhhh untuk Ramadhan....

nota kaki: Ameer Ahmad Ramadhan dilahirkan pada 18 Ogos 2010 bersamaan 8 Ramadhan 1431 
                hijrah....abgnya bernama Amir Ahmad Zahiruddin kerana lahir pada bulan Syawal....

17 ulasan:

DaYaH JeLitA berkata...

Haii saya datang dari segmen..woot! comelnya adik tu..huhu...jom singgah ke blog saya^^ : Segmen Ben Ashaari | Aku Penyayang

Azzah berkata...

comelnya..singgah sini..saya pun join

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

nice pic..!!!
singgah dari segmen abang ben...
singgah sini plak..

http://misschubbycheek.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-jom-letak-gambar.html

farah hanim berkata...

comelnyeee ^_^

QueeN TerataI berkata...

uiks.. besarnya mata.. :) singgah dr segmen BA

Syarlynna Sarawak berkata...

cute la baby

salam singgah dari segmen Ben :)

aima mazlan berkata...

comelnye dieee
:)

ieda berkata...

tomeeyyyne budak ni :)

http://heartlywritten.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-gambar-terbaik.html

ked berkata...

wah..bersempena dengan bulan ramadhan ni ek..

dtg dri segmen abg ben jugak..
http://dearked.blogspot.com/2011/07/segmen-ben-ashaari-dan-blogger.html

aq noor berkata...

alahai, tomeynyrrr

http://aq-islam.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html

Lavender Lassie Roses berkata...

Singgah sini dr Segmen Abg Ben.. mekaseh singgah entri saya.. :)
comeyllnye dak tu~ :)

fida berkata...

bulatnye mata die.. :)

singgah dri segmen abg ben. :D

Nadzirah K. berkata...

ala,comel nye:)
rasa nak cubit2 je...hehehe

Yumida berkata...

bahagia nya rezeki yg Allah kurniakan ni kan... n rasa bertuah bila baby dilahirkan pd tarikh2 bertuah ni...

salam ziarah yer..

mirah berkata...

ingt kan baby girl..hehe.cute jer.trkh lahir dia pun dkat2 jer ngan saya.mine is 15 august..hehe

Mimie. berkata...

comelnye babyyy.bulat je mata! :)

PeRmAtA bIrU berkata...

selamat hari lahir Ramadhan... moga dia sentiasa jadi anak yang soleh sebaik bulan kelahirannya... comel:)

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail