SHout






Sabtu, 24 Disember 2011

Alif Ismail Buatkan Free Animated Picture!!!!!

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Di pagi yang sejuk ni, tangan Qaseh gatal untuk menjengah belog Encik Alif Ismail ni...
Dah lama rasanya tidak menjengah belog Alif yang penuh dengan Dodol2 nya yang comel2 belaka
Al-maklumlah, Qaseh sedang bertugas di tempat baru...
Jadi banyak perkara yang perlu Qaseh belajar dan..
Qaseh berdoa agar Qaseh dapat pengalaman yang banyak ditempat baru nie...

Ok, disebabkan Encik Alif yang comel dan cute dengan senyuman berlesung pipit tu...
bermurah hati utk 
membuatkan Animated Pictures untuk kita...
So, pe lagi gi lah terjah ke belog beliau yer...

Senang jer, letak 3 gambar berlainan di entry kawan2...
Pastu komenlah kat belog beliau (klik nama beliau diatas tu)..
senangkan...oklah, ini adalah gambar2 Qaseh untuk beliau..
Eh, bukan utk beliau buat simpanan yer...
Tetapi untuk beliau buatkan Qaseh Animated Pictures tu...
Heheh...


Tada...maaf yer Encik Alif, Qaseh tak banyak gambar...
Jadi ini jer yang ada..
Walauapapun terima kasih sebab Encik ALif sudi nak buatkan
''Animated Pictures'' untuk kami semua...

1 ulasan:

alif ismail berkata...

qaseh...siap...!!! huhu...


http://bloggeralif.blogspot.com/2011/12/animated-picture-untuk-cik-qaseh.html

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail