SHout






Ahad, 26 Jun 2011

Alhamdulillah....Seronoknya...

Salam kengkawan semua...hari nie Qaseh seharian jadi penebar roti canai...satu pengalaman baru....fuhh...seronok tau...tak sangka tangan Qaseh ni boleh tebar roti canai..hehehe...

Memula tu rasa kekok lah...lelama tuh bila cuba and cuba lagi...akhirnya....berjaya!!!

Qaseh jadi tukang buat air jugak...jenuh lah jugak nak mengingat berapa sudu milo, nescafe, teh....susu...gula...aduh...bila dan biasa tuh...senang je buat..siap dapat pujian lagi air yang Qaseh buat sedap...Alhamdulillah...nasib baik orang suka...

Dan perkara yang paling Qaseh bersyukur sangat apabila bukak je blog Qaseh nie...kotak follower Qaseh, dah ada balik...dan....korang dah boleh komen dah...ok...jgn majuk2 dah...heheh...

Akhir kata selamat menjadi follower Qaseh ngan mengomen okeh...hehehe

8 ulasan:

.fariza. berkata...

roti canai satu~

QasehSuci berkata...

hahah...roti une siap!!!

hasyikin ismail berkata...

roti canai telur 1.. heehhee.. bgus la dah pandai tebar roti canai..

afeb pilah berkata...

mamak! roti canai onney! ahahahaha!XD

QasehSuci berkata...

tu la...tolong keluarga je...penebar yang asal(adik) tak sihat...jadinya kena lah belajar jgk...

MARIA LIZA berkata...

mau order boleh???

Fay berkata...

wahhh.. da bole komen! hehe.. roti canai satu! =D

QasehSuci berkata...

boleh2...heheh...semlm bole order adik manis...hari nie dah ta jadi penebar dah...

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail