SHout






Selasa, 28 Jun 2011

Nak Nangis...

Sebenarnya Qaseh sedih sangat...Qaseh dah kehilangan...
Tapi...kalau dah tak der jodoh nak wat camner kan...
Huhuhu....MySpace
sedih sesangat nie...
Tapi....kalau ada nak ganti...tak der hal punya...Qaseh nak macam nie....Boleh??? ada saper2 nak bagi ker??

Hahaha...sebenarnya Qaseh kehilangan cincin Qaseh...tak lah mahal sangat pown...tapi beli hasil titik peluh sendiri...sedih kot!

Mungkin tak semahal cincin idaman kat sebelah nie...tapi cincin tu amat bermakna buat Qaseh. Mungkin dah tak der rezeki kan...nak buat macam mana....

5 ulasan:

hasyikin ismail berkata...

setiap yg berlaku ada hikmahnya.. mybe Allah nak beri something yg lebih berharga.. sapa tau kn..huhu,,

AnAk dEneSor berkata...

macam amne bole ilang nie kaseh?

NuSaNa NoSa 91 berkata...

alaaa.. jgn la sedih2 qaseh.. doa la semoga dpt jumpa blek cincin tu.. huhu~ T_T

QasehSuci berkata...

thanks korg...klu ader rezeki jumpalah nanti..

isyam mirah berkata...

mcm ne blh ilang cincin tu??..huhuhu
ad hikmah la tu..sabar ek :)

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail