SHout






Ahad, 12 Jun 2011

Welcome To This World..

Assalamualaikum...

Hah...korang kenapa??? mengah semacam jerk...adess heheh...gara-gara tgk bola ker??...dah..dah...Terengganu dan menang...tak boleh nak watper...

Aishh!!..Qaseh nie melalut pulak...Jeng..jeng..jeng...ni nak kenalkan dak kecik kat sebelah nie...

Sape? Sape? Anak Qaseh?...agak-agaklah korang...ni memanglah anak Qaseh...anak buah...tthheheh...

Disini Qaseh ingin memperkenalkan baby Gurl yang baru jer lahir pada hari Khamis malam Jumaat heheh....tepat kul 11.17pm lahirlah ALIYA HUWAIRA dari perut mamanya yang bernama JAMILAH AHMAD...


Baby gurlz yang comei lagi cute nie akan di BINTI kan abahnya yang bernama ALI OSMAN...dilahirkan di Hospital Sungai Buloh...dilahirkan seberat 2.7kg...

Makcik Qaseh doakan ALIYA HUWAIRA menjadi anak dan muslimah yang solehah di dunia dan mendapat kebahagiaan di akhirat..insyallah...

4 ulasan:

ch!natsu berkata...

alahai comelnyer.. congrats utk family kamu.. =)

QasehSuci berkata...

Thanks...

ukhti syikin berkata...

she's look si cute anf sweet :)

QasehSuci berkata...

ya...like me...hehehe

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail