SHout






Sabtu, 19 November 2011

Dollydoll Muslimah Untuk Jiran

Assalamualaikum...

Hah, disebabkan keboringan tahap melampau...Qaseh dengan jayanya menyiapkan satu lagi dollydolls muslimah yg memakai baju kurung moden...heheh..comel tak korg??? mesti x comel kan...huhuhu..sebenarnya waktu nk buat dollydolls nie teringat kat jiran Qaseh ni iaitu Iffah Afeefah...sebab tu nampak dollydolls nie macam cikgu jer kan...hehhe...

So, Iffah...Qaseh buat khas untuk Iffah tanda sokongan niat murni anda menjadi guru mendidik anak bangsa supaya berjaya....heheh...sudilah ambil yer...

Kepada yg tak berkenaan, jgn ambil yer...Qaseh buat khas untuk cik Iffah Afeefah....untuk korg nnti Qaseh buat yg lain...minta jer...hehe



3 ulasan:

Iffah Afeefah berkata...

wah terharunye

masih2

cpt2 save

ermm npe view profile xde eh

ni pon bkk ikot bloglst

sergeant keroro berkata...

comel. hehe

fRaMe+LenSeS berkata...

woww.. sangat cantik. ;) nadh suka.. ;)

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail