SHout






Rabu, 16 November 2011

Freebies Dollydolls Muslimah

Halo...camat pagi sumer...Assalamualaikum...

Ini adalah entri autopost yg dibuat oleh Qaseh pada jam tepat 12am...heheh...tidur lewat sebab tgk berita mengenai sukan sea...

Dan disebabkan kegembiraan Qaseh yg berganda kerana mempunyai sahabat2 dan kawan2 rakyat Malaysia yang bangkit memberikan sokongan kepada pasukan Malaysia yang bertanding Qaseh dengan gembiranya memberi korang freebies doodle Qaseh yang pertama dan Qaseh namakan Dollydolls sebab tgk macam ala2 anak patung dah..kihkh...

Dan untuk pengetahuan korang ini adalah cubaan kedua Qaseh mencipta doodle sendiri setelah puas belajar ngan kawan2 yg pakar doodle kat luar sana tu...So, dipersembahkan...jeng...jeng jeng...

Comei tak...comei tak??? Heheh...maaflah kalau tak kemas sangat heh...baru2 nak belajar...sudi2kan ambil yerk...

1 ulasan:

Iffah Afeefah berkata...

comei

pandai wat hehe

y bertdung ade?

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail