SHout






Isnin, 21 November 2011

Sakitttttt....

Assalamualaikum....

Qaseh terpaksa balik awal dari kerja hari ini...korang nak tau kenapa?? GIGI SAKIT!!!...
Aduhai...minggu lepas demam...selesema...batuk...hari nie plak...sakit gigi...huhu...Korang pernah rasa sakit gigi tak?? Gigi berlubang?? Uiks...tak lah...gigi bongsu nak tumbuh...dah lama dah sakit...but malam semalam paling sakit sebab tak boleh nak tidur...Qaseh bukan jenis suka makan ubat jika bukan dari saranan doktor pakar...ada jugak yg nasihatkan Qaseh makan paint killer....bila dah betul2 tahap sakit dan tak boleh tidur barulah Qaseh makan...baru boleh lelapkan mata...

Hari nie Qaseh gi jumpa doktor gigi dan dia terkejut sebab pipi belah kiri Qaseh bengkak...dia kata dah kritikal nie...sebab gigi tu x der kawasan nk tumbuh...doktor gigi nasihatkan Qaseh pergi PPUM untuk buang gigi tu...kalau tak dia kata sakit tu akan datang balik...

But...orang tua2 kata tak payah cabut gigi tu...sebabnya bila dah tua nanti kita tak da gigi...tinggal gigi tu jer yg ada untuk bantu kita mengunyah...betul ker??? Adeh...dalam dilema ni...nak cabut ker tak nak....


1 ulasan:

Iffah Afeefah berkata...

okey mmg skit

penah rase tu

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail