SHout






Jumaat, 11 November 2011

Seronok campur Sedih...

Alhamdulillah...besok bos lama Qaseh akan bertolak balik dari Korea ke Malaysia...Flight ambil masa 5 - 6 jam...beza masa Korea dan Malaysia 1 jam jer...tak sabar nak tunggu bos lama Qaseh tu balik...Qaseh sayang sangat ngan bos lama Qaseh tu...

Dia seorang yang penyabar,penyayang, pandai jaga hati staff dan dia tak pernah pun bezakan pangkat dia ngan kami semua staff dia...Bos lama Qaseh nie memang sporting habis...dalam Qaseh gembira dapat tahu dia nak balik...Qaseh sedih jugak...sebab Qaseh bukan lagi anak buah dia...Sedih sangat....

Inilah bos kesayangan Qaseh....Dialah yang selalu bagi dorongan kat Qaseh bila Qaseh ada problem...rasanya 2 tahun bersama beliau rasa sekejab jer...

Korang doakan Qaseh ditukarkan semula ke Bahagian Kewangan yer...bukan nak memilih kerja, tapi Qaseh lebih minat membuat operasi akaun dari mengaudit akaun...

Memang ada kebaikannya belajar audit nie...sekurang2nya Qaseh tau apa yang salah dalam operasi akaun dan mana yg betul...Insyallah, Qaseh akan dapatkan sebanyak mana ilmu untuk kegunaan di Bahagian Kewangan nanti...

1 ulasan:

Selendang Merah berkata...

comelnya bos kasih nie...hehe..:D

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail