SHout






Ahad, 6 Mei 2012

Pesta Buku Antarabangsa di PWTC

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Penat sangat hari nie pergi PWTC .. tak sangka ramai orang .. bila check balik .. laaa .. hari ini cuti umum rupanya. Patutlah ramai makhluk kat PWTC tu. Nak jumpa Auni Amauni pun tak sempat. Tak larat nak pusing dalam tu .. dengan panasnya .. huhuhu .. dah lah parking semua penuh ..last2 parking kat tepi jalan sekejap .. tak sampai pun satu jam .. dan kena saman ngan DBKL. Masak lah Qaseh bulan ni .. macam2 nak kena bayar ..
 
Dalam pada sesak2 tu .. sempat juga sambar buku novel satu kat booth Kaki Novel, tajuk dia M.A.I.D karya Suri Ryana .. hehehe .. buku novel yang baru beli minggu lepas dah habis baca dah ..
 
Taubat lepas ni nk gi pesta buku hari cuti .. lepas ni pilih ari biasa jer lah .. boleh gitu? Hihi .. sempat jugak membeli kat booth upin ipin .. cam iasa untuk hero dua orang tu ler .. mana leh lupa .. kan, kan, kan ..

1 ulasan:

Masz Sidek berkata...

bestnye dpt pergi pesta buku....

novel "maid" memang best... sy sekarang ni tengah baca novel terbaru suri ryana "Isteri separuh masa"

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail