SHout






Khamis, 3 Mei 2012

Terima Kasih Followers QasehSuci

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
 
Follower QasehSuci dah berjumlah 400 orang semuanya .. walaupun tak ramai .. Qaseh amat hargai korang tau .. Koranglah penyumbang semangat untuk Qaseh terus membuat entri dan menulis novel .. Harap2 korang semua akan sentiasa sokong Qaseh okey!
 
Ingat nak buat GA, tapi tak der masalah sekarang .. Audit dari luar dah tamat ... lepas ni audit dari naziran pula .. betul2 tak der masa .. idea banyak je dalam kepala nie nak buat entri .. cuma kekangan masa .. kekadang fikir macam nak tumpukan 100% kat blog dan tulis novel .. boleh gitu?

3 ulasan:

Amirah Zulhijjah berkata...

tahniah awak..happy blogging ya..:)

EYFAalias berkata...

sama-sama :D

C'Jai berkata...

Tahniah semoga terus bertambah sahabat2nya...bersahabat krn Allah..

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail