SHout






Jumaat, 30 Mac 2012

SEGMEN : Kenangan Terindah ketika Berblog

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
 Kalau nak cerita kenangan terindah waktu berblog taklah banyak sangat. Tapi, kalau korang nak tahu, mestilah kenangan terindah ketika berblog apabila ramai kawan-kawan blog dtg melawat blog Qaseh dan memberikan C&C..(comen & critic)

Sebagai seorang newbies dalam dunia berblog ni pasti Qaseh alu-alukan C&C dari semua...
Belajar dari kesalah..yang baik buat panduan yer tak?
 
Dan yang paling manis bila Abg Ben Ashaari follow blogQaseh yang tak seberapa nie...
Sonok kan bila Otai-otai lawat blog kita...
Cik Lulu pun pernah lawat blog Qaseh jugak...

Sebelum akhir kata (cewah..)
Qaseh nak jugak tau apa kenangan manis kawan-kawan Qaseh nie...
Ezza
&
Dya

4 ulasan:

Mr. Doctor berkata...

Jap nak pikir balik.. Kenangan indah? hmmm.. yang paling syiok ialah bila tengok jumlah komen banyak kot.. haha.. tp jd xbest balik bila yg komen tu hanyalah "Hai, i folo u, folo me back ok". (=___=')

dyabunga berkata...

nanti dya dah buat dya gtau kasih..hihi

dyabunga berkata...

dya dah buat..jom baca
http://yayabunga.blogspot.com/2012/04/segmen-kenangan-terindah-ketika-berblog.html

einz berkata...

he...tak pasan qaseh tag einz....thanks

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail