SHout






Jumaat, 6 April 2012

Bengkaknya!

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Ya, Allah! Hanya itu yang mampu Qaseh sebut. Tak sangka kesakitan yang sedikit tadi dah berlarutan. Tadi dah pergi klinik, doktor kata kena infection jer sbb mungkin luka dekat kaki Qaseh tu, Qaseh garu dengan kuku. 
 
Tapi, malam ni dah bengkak teruk dah. Nak jalan pun sakit. Qaseh dah makan ubat dan sapu ubat yang doktor bagi. Harap2 esok sembuh hendaknya. Insyallah, kesakitan yang sedikit ini boleh menghilangkan dosa-dosa kecil Qaseh. Amin.

3 ulasan:

Haryati::Faizal berkata...

semoga cepat sembuh yeee...

einz berkata...

semoga cpt sembuh...

dyabunga berkata...

semoga cpt smbuh ye qaseh..byk kan berehat..

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail