SHout






Khamis, 23 Februari 2012

Cantik diluar jer...Dalam???

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
"....Cantik diluar belum tentu cantik didalam.."
Selalu ada orang yang akan cakap macam tu kan...
Bila fikir balik...betul juga tu...
Biarpun seseorang tu tak cantik...kolot...comot...kekampungan...
Jika cantik didalam, meskipun diluar tidak cantik,
ia tetap 'cantik'...
Sebab dia mampu menyejukkan mata sesiapa yang memandangnya dan mendinginkan hati sesiapa yang berada disekeliling dia kan...
 
Sebenarnya kecantikan atau sebaliknya tidak akan memberi kesan berkait keselesaan kepada seseorang, namun jika akhlak yang buruk sudah pasti menjadikan orang tidak tenteram dan tenang. 
 
Kepada teman-teman baik lelaki ataupun wanita...
Tak perlulah nak risau jika kita ni tak cantik diluaran, 
Dan sebenarnya kita tak perlu nak bimbang pun...
 kalau tak der insan yang sudi menjadi pasangan kita
kerana kita tidak cantik.
Sebab...insan yang bakal menerima kita itu nanti...
adalah insan yang benar-benar ikhlas menerima kita seadanya...
 

2 ulasan:

Diyana Norman berkata...

cantek tp kalau pangai haprak.. tros jadi x cantek

einz berkata...

pasti....mencari ketulusan....cantik hati...cantik peribadi...

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail