SHout






Isnin, 27 Februari 2012

Tahu tak Tanda Jatuh Cinta?

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Kamu membaca messagenya berulang2 kali tampa merasa jemu....
Kamu berjalan dgn sgt perlahan apabila kamu berpeluang b'jalan dgnnya...
Dia sahaja yang selalu kamu fikirkan....
Kamu sudah mengingati atau tak boleh lupa bau wangiannya...
Kamu perasan yg kamu akn tersenyum setiap kali kamu bercakap tentangnya...
Kamu akan lakukan apa sahaja buatnya.... 
Ketika membaca kenyataan ini,
kamu tersenyum dan yg pasti ada seseorang yg berada di dalam fikiran kamu.....
Betul tak?? Siapa tu?? Hihihi...
 

5 ulasan:

cik ika berkata...

Mr AR saya !!

Ujie berkata...

tmbhn..sebut namanya saja dah buat diri tersenyum!

betul..mmg tersenyum baca entri ni.
terkenang saat mula jatuh cinta dgn dia..
skrg dah jd suami. ^_~

Eza Boom Boom berkata...

hehe, tak teringat lagi sape2. so, tak jatuh cinta la ni kan? hihik.

Eza Boom Boom berkata...

Eza ada tagged Qaseh :)

einz berkata...

heeeee....tak trpk pun....heee....cmne ek???

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail