SHout






Isnin, 27 Februari 2012

Satu Hari Nanti

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Kalau satu hari awak menangis,
beritahu saya,
saya tak janji nak buat awak tersenyum,
tapi saya boleh menangis bersama awak,
Kalau satu hari awak ada masalah, awak bg tahu saya,,
saya tak janji nak bagi penyelesaian,
tapi awak boleh kongsi dengan saya
 
Kalau satu hari awak nak pergi berjalan,
bagitahu saya, saya bukan nak halang awak
 
tapi.....
saya boleh teman awak dan menjaga awak
Kalau satu hari awak perlukan seseorang untuk mendengar
cerite awak
saya janji saya akan ada untuk awak
 
Tapi kalau satu hari awak perlukan
saya, dan saya tak muncul- muncul
mungkin kerana ALLAH lebih
memerlukan saya
saat itu saya pula perlukan "hadiah" PERSAHABATAN 
dari awak...♥
 

2 ulasan:

Reena Sidek berkata...

sy tag Qaseh ;

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/02/lovestory313-1st-giveaway.html

einz berkata...

qaseh +_+ sedihnnye baca....um....tibe2 teringat arwah nenek einz~

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail