SHout






Ahad, 19 Februari 2012

Serius Ker ni?

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Terharu sangat...
Apa perasaan korang? Kalau korang dapat sesuatu yang korang nak sangat?
Gembira? Itu dah tentulah kan...
Kalau benda tu tanda minta maaf?
Lagi lah terharu...betul tak?
 
Materialistik?
Oh no...Qaseh bukan macam tu okey...
Semata-mata nak pujuk jer bagi hadiah...
Tapi??? Yer ker???
Serius??? Wanita akan cair dengan pujukan bila di sogok dengan barangan dan bunga??
Entah lah...bagi Qaseh jika dia adalah orang yang paling rapat dalam hidup kita...
Kita sendiri kenal macamana dia kan...
Jadi, dia dah tahu sangat perangai kita kalau merajuk...
 
Mungkin inilah pertama kali orang pujuk Qaseh macam nie...
Terkejut sangat...hati tertanya2...serius ker nie??
Ades...dalam dilema...
Nak tau dapat hadiah apa??
Memula tengok kotak dah tertelan air liur...
Bila buka kotak...ini yang Qaseh nampak...

 
p/s: awak serius ker nie?

5 ulasan:

dyabunga berkata...

serius lah tu..

einz berkata...

warghhhh...beshnye qaseh de owg hadiahkan.....siyes tu...ada nama awk qaseh oit....trime jela...ngee....

einz berkata...

hehehe...mgkn die ikhlas qaseh ^_^...bestnye...rantai einz dulu ne rompak..hahaha...takpe harta dunia je....

Masz Sidek berkata...

cantik... ada nama Qaseh lagi... :D

nur chahaya abadiey berkata...

salam..

wah..cntik..ad name Qaseh lg..

serius larh tue agknyer :)

tahniah..hehe

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail