SHout






Rabu, 19 Oktober 2011

Entri Versi Jepun


Assalamualaikum semua,

Entri kali ini khas untuk kawan2 Qaseh yang dari Jepun. Kerana, tanpa Qaseh sedar ada juga pelawat Qaseh dari negeri Matahari Terbit itu. Tak sangka kan...Ok jugak tu...Qaseh mmg peminat sushi pown...

Selain itu, hidup Qaseh mmg sedikit sebanyak ada kaitan dgn Jepun nie iaitu:

1. peminat cerita jepun (dulu-dulu lah hehe)
2. peminat komik Detektif Conan & Sailormoon...tak lupa Doraemon (lagu & makna dia pun tau)
3. Hafal lagu (Mirae ost Final Fantasy)
4. Pernah bekerja dengan Syarikat Jepun
5. Ambil kelas bahasa Jepun di IPT
6. Tahu cakap jepun (skit-skit jer!)


平和
私のブログで停止しても構わないと思って日本の市民のおかげ私はとても感謝しています少ないもののはまだそれを感謝しています。どうもありがとうございました

Heiwa. Watashi no burogu de teishi shite mo kamawanai to omotte Nippon no shimin no okage. Watashi wa totemo kansha shite imasu. Kazu no sukunai mono no, watashi wa mada sore o kansha shite imasu. Dōmo arigatōgozaimashita.

p/s: kalau shinichi kudo tu wujud, leh jadi boypren nie...heheh

3 ulasan:

Blueice Butterfly berkata...

~nak belajar cakap jepun jugak lah..hehe :)

Niena Pengembara Ilahi berkata...

saye dari malaka hehehe

hyz berkata...

wahhh pandai ckp jepun.. bagusnyerrr

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail