SHout






Jumaat, 21 Oktober 2011

Imam Muda Asyraf Di PPSPPA



Assalamualaikum...

Wee...hye kengkawan...selamat petang...安全なAnzen'na yoru! ...pergh cakap jepun laah plak...hahah...

Sebenarnya sesangat teruja hari nie...korang baca tajuk pown korg dah tau kan...Tak sangka...betul2 tak sangka dapat berjumpa dengan Ustaz Asyraf iaitu Juara rancangan Realiti Imam Muda di Astro Oasis tu....Tersangatlah gembira sehingga apa yg disampaikan menusuk kekalbu...masyaallah...dengan rupanya yg kelihatan bersih dan tenang jer bila tgk...Bawah ni gambar kenkawan satu bahagian...cer korg teka mana Qaseh??? Tak ada?? Memanglah...klu tak...sapa nk tgkp gambar nie..hehehTerima kasih Ustaz, sebab sudi datang ke tempat kami dan menyampaikan ilmu yg sangat berguna untuk kami didunia dan akhirat...Insyallah...

Dan Qaseh juga ingin mengucapkan tahniah kepada Ustaz Asyraf kerana bakal menjadi bapa nanti...

5 ulasan:

Asyikin berkata...

eh, dia dah kawen eh? hahahah, tak tahuuuu punnnnn

El-Janna berkata...

wa.... best la dpt jumpe beliau
^^

QasehSuci berkata...

asyikin: heheh...Qaseh pun ingat dia belum kahwin...kihkih...

el-janna: best sgt...tp segan nk bergambar dgn beliau...

hyz berkata...

gunakan segala ilmu yang di share oleh asyraf sebaik2nya k..

QasehSuci berkata...

hyz: insyallah...

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail