SHout






Isnin, 23 Januari 2012

10 Fakta Mengenai Rakan Blogger Qaseh

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
1. Kamu sedang membaca ini sekarang
 
2.  Kamu sedar FAKTA ini
 
4. Kamu tak sedar Qaseh dah skip no 3
 
5. Kamu mula checking sekarang
 
6. Kamu mula tersenyum
 
7. Kamu tetap terus baca walaupon kamu tau FAKTA ini entah apa-apa
 
9. Kamu tak sedar saya skip no 8 pulak
 
10. Kamu check semula,pastu tersengih-sengih
 
11. Kamu rase cam enjoy pulak kan baca benda ini 
 
12. Kamu tak sedar sepatutnya FAKTA ini ada sepuluh je
 
p/s : heheh...jangan marah...salam sayang dari Qaseh...

9 ulasan:

Iffah Afeefah berkata...

xsedar

wekkkk

Eza Boom Boom :) berkata...

hee, Eza terkena :P. Qaseh buat la fakta betul2. :) Nak baca jugak.

Jomkongsistory aka Cerita Kedai Kopi berkata...

memain pulak.. haha.. xpe2

SEMAKAN TAWARAN KEMASUKAN KE SEKOLAH BERASRAMA PENUH TINGKATAN 4 2012

Muna rahimah berkata...

eh terkenaaaaaaaaa . tak baik tau tipu budak kecik ;p

deardearyhaty.blogspot.com berkata...

so sweet...suke3!!!:)

dyabunga berkata...

dya terkena.. cm ne lah khusyuk sgt bace smpai tak sedar tak ada num 3 dan 8..

Masz Sidek berkata...

hehehehe.... :D

kis berkata...

hehe...pandai qaseh kenakn kita org yek...

einz berkata...

isk terkena!!!

kejo qaseh!!!hahaha....

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail