SHout






Rabu, 18 Januari 2012

Jom Dating!!

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
 
Si A : Wah.. cerianya kamu ! selalu tersenyum. Apa yang membuatkan kau gembira?
 
Si B : (malu..) Saya sudah ada kekasih ! 
 
Si A : Wah ! siapa kekasih mu ? Patut lah gembira saja. Siapakah dia ? Boleh saya tahu?
 
Si B : Petang tadi, saya pergi dating. Sekejap lagi, saya nak pergi dating lagi.
 
Si A : Amboi ! berapa kali kamu dating ni ? tak elok dating2 ni... bukankah bercouple itu haram ?
 
Si B : 5 kali dalam sehari saya akan pergi dating ! saya tak pernah rasa jemu. Malah bertambah bahagia. Hati saya hanya utk dia.
 
Si A : Siapa ?? Siapa??
 
Si B : ALLAH :)
 

6 ulasan:

Unknown berkata...

nice.. hehe ^^

Unknown berkata...

dating dengan Allah tiap-tiap hari. tenang je hati..

kis berkata...

Utamakan ALLAH SWT melebihi segala2nya...sesungguhnya cintakan ALLAH adalah paling teragung...

Unknown berkata...

Rmai mls nk dting
tmskla sy kak

dya nasir berkata...

dating dengan yang maha ESA

Mak Usu berkata...

Dating dengan Allah menjamin kebahagian dunia dan akhirat.. :)

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail