SHout






Jumaat, 27 Januari 2012

Buat Sahabat Blogger

♥๑۩۩๑▬● ••••Assalamu'alaikum •••• ●▬๑۩۩๑ ♥
sumber : pakcik gugel

Sahabat...
Jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. 
Jika aku bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. 
Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. 
Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. 
Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. 
Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. 
Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya. 
 
..:::Syukran:::..
 
 

2 ulasan:

Unknown berkata...

untuk qaseh jugak

semoge sm2 ingt mngingati

einz berkata...

wah...puitisnye qaseh...terharu baca....nak pinjam boleh aytnye???hehhee...neway sama2 la kite saling ingat-mengingat...insyallah ^_^

 

Template blog dihasilkan oleh alif ismail